Національна дитяча “гаряча” лінія

Клієнт: Міжнародний жіночий правозахисний центр “Ла Страда-Україна”

Категорія: інфографіка

Дата: січень 2018

Завдання: Розробити дашборд для моніторингу діяльності фонду з можливістю серійного використання.

 

У процесі своєї діяльності замовники збирають чимало статистики, яка дозволяє не лише моніторити й порівнювати показники, але й показує активність, якій можна довіряти. Візуалізації статистики про діяльність гарячої лінії повинна також дати відчуття можливої довіри для тих, хто лише думає їм зателефонувати, розповісти свою історію та отримати допомогу. Кольори були обрані світлі для позитивного сприйняття та невеликої візуальної завантаженості макету навіть при такій великій кількості даних.