Цінності очима громади

Клієнт: CANactions

Категорія: інфографіка

Дата: квітень-травень 2017

Завдання: Опрацювати масштабне різностороннє дослідження громади міста Києва та представити результати у вигляді інфографіки для Міжнародного Архітектурного Фестивалю CANactions.

 

Фестивалю виповнилось 10 років, івент планувався грандіозний. Грандіозною була і кожна частинка фестивалю. Ми отримали детальне репрезентативне опитування цінностей жителів столиці. Але промалювати розгорнуто кожен критерій не мали змоги, адже мали враховувати певні обмеження в просторі, який проект може зайняти. Тож, ми заглибились у самі дані та знайшли найполярніші показники, загальні тенденції. Результати мали інтерпретувати таким чином, щоб читачі отримали меседж, що зачепить, що покаже критичні моменти, які варто виправляти. Важливо було показати взаємозв’язок всіх процесів, щоб почати публічне спілкування про стандарти життя спільноти. Інфографіка презентувалась не тільки у веб, але і в Мистецькому Арсеналі, тож ми вирішили зробити її максимально відповідною по стилю і кольорам айдентиці CANactions.