Серія інфографік для благодійного фонду “Повернись живим”

Серія інфографік для благодійного фонду ``Повернись живим`` Клієнт: Благодійний фонд "Повернись живим" Категорія: Інфографіки Дата: квітень - травень 2019 Завдання: Аналітика та дизайн звіту Фонду у вигляді серії інфографік. Фонд «Повернись живим» за п’ять років допоміг українській армії на суму більше 150 мільйонів гривень. Завдяки небайдужим людям, ми відправили на передову більше 900 тепловізорів, більше…

Проголосуй за № 6229 – розбуди “сплячу” ліцензію

Проголосуй за № 6229 - розбуди ``сплячу`` ліцензію Клієнт: DiXi Group Категорія: інфографіка Дата: лютий 2018 Завдання: Створити дизайн інфографіки, адресованої народним депутатам з метою закликати їх підтримати законопроект 6229 "Про забезпечення прозорості у видобувних галузях" Оскільки на нараді з командою Dixi Group було вирішено передати всю важливість прийняття законопроекту за допомогою символів і алегорій,…

Реєстрація декларації вимогам пожежної безпеки

Реєстрація декларації вимогам пожежної безпеки Клієнт: Фонд Східна Європа (ФСЄ) Категорія: інфографіка Дата: грудень 2017 Завдання: Створити проект дизайну інфографіки, що пропагує реєстрацію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Нам потрібно було донести важливість реєстрації декларації та показати наскільки легше це можна зробити онлайн. Важливо було зобразити перехід від…

Власні проекти

Власні проекти Клієнт: REMARKER Категорія: інфографіка Дата: квітень 2016-сьогодення Завдання: Розуміти актуальні питання суспільства, тримати в полі зору важливі процеси і дати, вміти поглянути "зі сторони" на наші особливості. Для всіх членів команди важливими є теми розвитку держави, достойної пам'яті національних героїв, глобальних процесів з розвитку суспільства та його історії. Власними проектами ми намагаємось піднімати серйозні…

Українська сім’я та дитинство в умовах військового конфлікту

Українська сім'я та дитинство в умовах військового конфлікту Клієнт: Український інститут дослідження екстремізму Категорія: інфографіка Дата: 2016-2017 Завдання: Розробити інфографіку, що своїм стилем підсилювала б зміст. Основним місцем розміщення інфографіки планувався сайт, тому можна було дозволити собі видовжену форму для комфортного розміщення інформації. В той же час ми передбачили, що можливе використання окремих даних з…

Національна дитяча “гаряча” лінія

Національна дитяча “гаряча” лінія Клієнт: Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна" Категорія: інфографіка Дата: січень 2018 Завдання: Розробити дашборд для моніторингу діяльності фонду з можливістю серійного використання.   У процесі своєї діяльності замовники збирають чимало статистики, яка дозволяє не лише моніторити й порівнювати показники, але й показує активність, якій можна довіряти. Візуалізації статистики про діяльність…

Жіноче і чоловіче у вакансіях на інтернет – порталах

Жіноче і чоловіче у вакансіях на інтернет - порталах Клієнт: Freedom House Україна Категорія: інфографіка Дата: червень 2017 Завдання: Узагальнити детальне дослідження і візуалізвуати результати в інфографіці розміром А4.   Для опрацювання було надано широке та детальне дослідження, ми ознайомились з усіма даними, виділили основні тенденції, сфокусували інформацію. Оскільки критерії та показники дуже прикладного характеру,…

Рейтинг прозорості 25 міст України

Рейтинг прозорості 25 міст України Клієнт: Transparency International Україна Категорія: інфографіка Дата: березень-квітень 2017 Завдання: Розробити інфографіку, яка максимально повно представлятиме дослідження прозорості міст України, формуватиме загальні тенденції у свідомості аудиторії, відповідатиме корпоративному стилю, буде відповідати візуально і за логікою матеріалам дослідження з сайту, але не повторюватиме їх.   Задум полягав у тому, щоб на…

Місто несвободи: карта закритих закладів Києва

Місто несвободи: карта закритих закладів Києва Клієнт: Центр інформації про права людини Категорія: інфографіка Дата: квітень 2017 Завдання: Розробити інфографіку, стилізовану під карту, в корпоративному стилі. Карта має складатись, як туристична.   Карту задумано як підсумковий матеріал в межах проекту про стан виховних закритих місць Києва. Об'єктів для нанесення на карту багато. Оскільки макет мав…

Цінності очима громади

Цінності очима громади Клієнт: CANactions Категорія: інфографіка Дата: квітень-травень 2017 Завдання: Опрацювати масштабне різностороннє дослідження громади міста Києва та представити результати у вигляді інфографіки для Міжнародного Архітектурного Фестивалю CANactions.   Фестивалю виповнилось 10 років, івент планувався грандіозний. Грандіозною була і кожна частинка фестивалю. Ми отримали детальне репрезентативне опитування цінностей жителів столиці. Але промалювати розгорнуто кожен…